محله 24 شهرک بهروز سرا کجاست؟ - محله 24

شهرک بهروز سرای کرج یکی از سود آور ترین مناطق برای سرمایه گذاری در چهارباغ کرج است این منطقه امروزه بسیار محبوب تر شده و این به خاطر ویژگی های خوب آن است.

کوی بهروز کرج منطقه ای بسیار قدیمی است که درختان تنومند و زیبا و باغ های سرسبز از ویژگی های خوب آن هست که نشان دهنده قدمت این منطقه نیز است.

برای آشنایی هر چه بیشتر و بهتر با منطقه بهروز سرای کرج تا پایان همراه محله ۲۴ باشید و در انتها سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مشاوره تخصصی خرید و فروش ملک در شهرک بهروز سرا کرج
۰۹۱۲-۰۹۰-۵۱۵۹

شهرک بهروز سرا در کرج

کوی بهروز، سرای بهروز، بهروز سرای کردان و…همگی یکی هستند اما بهروز سرا از دیگر اسم ها معروف تر است اما هر جا شنیدید بدانید همگی آنها یکی هستند.

شهرک بهروز سرا در چهارباغ استان البرز است که بسیار مناسب خرید و سرمایه گذاری است چرا که منطقه ای رو به رشد است و تمامی ویژگی ها برای سرمایه گذاری را دارا است.

شهرک بهروز سرا کردان به دلیل نزدیکی به تهران طرفداران خاص خود را دارد زیرا به نسبت تهران از آب و هوای خوبی برخوردار است و برای خرید توجه ویژه ای به آن می شود.

فاصله کرج تا شهرک بهروز سرا

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که نمیدانید بهروز سرا کجاست و چقدر با کرج فاصله دارد باید بگوییم قرار است برای رفتن به این شهرک زیبا فقط مسیر نیم ساعته را طی کنید که اگر در روزهای خلوت بروید زودتر هم می رسید.

برای رفتن به بهروز سرا باید از کرج به سمت هشتگرد رفته بعد از ورودی چهارباغ کرج شهرک بهروز سرا را مشاهده خواهید کرد

آب و هوای بهروز سرای کرج

یکی از بهترین ویژگی های شهرک بهروز سرای کردان آب و هوای خوب آن است در این منطقه خبری از کم آبی و هوای آلوده نیست و بسیار مناسب سفر است.

یکی از ویژگی هایی که تعیین کننده در سفر و خرید برای افراد است این هست که از چه آب و هوایی برخوردار است که بهروز سرا دارای بهترین آب و هوا است.

ویژگی های بهروز سرای کرج

  • دارای منابع آب و برق و گاز
  • هوای دلپذیر
  • امنیت مطمئن
  • نگهبانی ۲۴ ساعته
  • مدارک معتبر ملک
  • شهرکی زیبا و سرسبز با ویوی عالی
  • مناسب خرید و سرمایه گذاری 
  • شهرکی لوکس و زیبا

سرمایه گذاری در شهرک بهروز سرا

سرمایه گذاری در بهروز سرا موجب شده تا این منطقه در بین سرمایه گذاران از محبوبیت بسیاری برخوردار باشد زیرا از معدود مناطق اطراف تهران است که مناسب سرمایه گذاری است.

فراموش نکنید که برای سرمایه گذاری باید مناطقی را انتخاب کنید که رو به رشد باشند اگر شناخت کافی و تجربه سرمایه گذاری ندارید حتما از مشاوران متخصص این حوزه راهنمایی بگیرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 153 views بار دسته بندی : معرفی مناطق تاريخ : 13 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها